Blender Sculpting Course

Blender ဖြင့် 3D sculpting ပြုလုပ်နည်းများကို အပြည့်အစုံ သင်ကြားပေးထားသော Video lessons များဖြစ်ပါတယ်။ Sculpting နည်းစနစ် ဟာ မိမိ စိတ်ကူးထဲမှ ပုံစံများကို အလွယ်တကူ ဖန်တီးယူနိုင်သော နည်းစနစ် ဖြစ်သဖြင့်  ယနေ့ ခောတ် modeling ပြုလုပ်ရာတွင် မပါမဖြစ် နည်းစနစ် တခုဖြစ်ပါတယ်။ Sculpting လုပ်နိုင်သော Software 4 မျိုးခန့် ရှိသော်လည်း Blender မှာ Free ရသဖြင့် copyright license အတွက် စိတ်ပူစရာ လုံး၀မလိုပါ။ 
ယခု lessons  များတွ  Blender ဖြင့်  high poly  detailed character တခု အစအဆုံးပြုလုပ် ပုံကို သင်ကြားပေးထားပါတယ်။

Sculpting ပြုလုပ်ရာတွင် သုံးသော နည်းစနစ်များ အားလုံး ကို ဒီ Course ထဲမှာ အပြည့်အစုံ သင်ကြားပေးထားပါတယ်။ အတော် အသင့် ကောင်းသော စက်ဖြင့်ပင် High polycount ဆွဲနိုင်သော နည်းစနစ်များကို သင်ကြားပေးထားပါတယ်။
 ယခုသင်ခန်းစာများတွင်အစအဆုံး ဆွဲနည်းသင်ကြားပေးထားသော Dragon model မှာ point 90 millions ကျော် ရှိပါတယ်။ ယခုပုံအတွက် graphic card 4 GB, Memory 16 GB လောက် ရှိရင် ဆွဲလို့ ရပါတယ်။ 
 ဒီသင်ခန်းစာများမှာ Sculpting  နည်းစနစ်များသာ မက 3D industry တွင် အလုပ်လုပ်မည်ဆိုပါက သိထားသင့်သော knowledge များကိုပါ သင်ကြားပေးထားပါတယ်။ finding reference, Designing concept , Photo bit depth, စသည်များ ကိုလည်း ထည့်သွင်းသင်ပေးထားပါတယ်။ သင်ခန်းစာများကို အပြည့်အစုံ လေ့လာပြီးပါက  3D Sculpting နဲ့ မိမိ ဖန်တီးလိုသော character design များကို ဖန်တီး လာနိုင်မှာ ဖြစ်ပါတယ်။ 

Sculpting Course သင်ခန်းစာ နမူနာကို အောက်မှာကြည့်ရှုလို့ ရပါတယ်။

ယခု Module တွင် ပါ၀င်သော သင်ခန်းစာများ

ယခုသင်ခန်းစာများမှာ Blender မှာ Character Animation ပြုလုပ်ရန် လိုအပ်သော နည်း စနစ်များနဲ့ tools များကို ပြည့်စုံအောင် သင်ပေးထားပါတယ်။ ဒီ သင်ခန်းစာများကို လိုက်လုပ်ရန် အတွက် Blender Basic modeling နည်းစနစ်များကို တတ် ထားရန် လိုပါသည်။

Section 01 – Sculpting  techniques and brushes
​    ​Blender interface မှ စကာ Sculpting လုပ်သည်အထိ နည်းစနစ် များနဲ့ သိသင့်တာ များကို သင်ပေးထားတာပါ။ 3D brsuh များ/ Setting ပြင်ပုံ / Mask/ Facets/ Model joining/ Cuting စတာတွေကို Basic နားလည် အောင် ရှင်း ပြထားတဲ့ Video lessons  များဖြစ်ပါတယ်။

 

 

Section 02 – Sculpt for 3D print
3D print အတွက်  မြေခွေးခေါင်း တခုကို ဆွဲပြထားပါတယ်။ 3D print လုပ်ရန် ပြင်ဆင်ပုံ Export  ပြုလုပ်ပုံ  /  တခြား software  များမှာ model များ ထည့်သွင်း ကာ Sculpt လုပ်နိုင်ပုံ စတာတွေကို သင်ကြားပေးထားပါတယ်။

 
Section 03 – Sculpt base shape
  Dragon model ကို sphere တခုမှ နေပြီး တကိုယ်လုံး ပုံကြမ်း ပေါ် သည်ထိ လက်‌တွေ့ ဆွဲနည်း သင်ပေးထားပါတယ်။ Character Design ကို ပုံတူ ကူးမချပဲ၊ Reference  ပုံများ real animal  ပုံများကို သုံးပြီး ကိုယ်ပိုင်  ဒီဇိုင်းဖန်တီး ပြီး လိုအပ်သလို ပြင်ပြီး ဆွဲနည်းများကို Sculpting နည်းစနစ် များ နဲ့ အတူ သင်ကြားပေးထားပါတယ်။

 

Section 04 – Retopo
Dragon model base shape ကို Detail များထပ်ထည့် ရန်အတွက် Low poly model ဆောက်ရပါတယ်။ Animation ပြုလုပ်မယ့် model မှာ Auto low poly ( auto remesh ) လုပ်လို့ အဆင် မပြေပါ။ Manual topo ပြန်ဆောက်ရပါတယ်။ Retopoflow ကိုအသုံးပြု ပြီး Dragon model တခုလုံးကို topo ပြန်ဆောက်ပြထားပါတယ်။ ဒီ lesson တွေမှာ Animation အတွက် poly flow မှန်အောင် တည်ဆောက်နည်းများကို အသေးစိတ် သင်ပေးထားပါတယ်။

 
Section 05 – Project and alpha brushes
Low poly Dragon model ကို Multires နဲ့ Subdivsion များပြန်ခွဲပြီး High poly model ပြောင်းကာ Detail ဆွဲထားတာများပြန်ရအောင် Project  ပြုလုပ်နည်းများကို သင်ပေးထားပါတယ်။ နောက်ပြီး Brush များတွင် alpha photo များထည့်သွင်း အသုံး ပြုသော နည်းစနစ်များကို အပြည့်အစုံ သင်ပေးထားပါတယ်။

 

Section 06 – Detail Sculpting
Multires Dragon model ကို alpha Brush များနဲ့ Detailထည့်ပုံများကို သင်ပေးထားပါတယ်။ Alph‌a ပုံများ အသုံး ပြုပုံ / မကြိုက်ပါကကိုယ်ပိုင် alpha များပြုလုပ်ပုံ စသည်တို့ကို အသေးစိတ် သင်ပေးထားပါတယ်။ ကိုယ်ပိုင် Skin Brush, Scale Brush စသည်တို့ ကို လက်တွေ့ ကိုယ့် ဘာသာလုပ်နည်းများ၊ ကိုယ်ပိုင် texture alpha များဖြင့် Dragon ကို အစအဆုံး Detail ထည့်ပုံများကို သင်ပေးထားပါတယ်။ 
​ယခု Video Lessons များကို သေချာစွာ ကြည့်ပြီး ပြန် လေ့ကျင့်ပါက မိမိ ဘာသာ ဆွဲလိုသော 3D Character ပုံများကို ဆွဲနိုင် လာမှာဖြစ်ပါတယ်။